MICAELA, ELVIS & PLEXUS.

är påväg hem från promenad. va super mysigt! så jävla najs att bara gå i shorts liksom!
iaf, idag har jag först orienterat. gick totalt vilse då, men skit samma.. sen va jag i skolan till 3 och efter de drog jag & Alice till månsan. de va as många där! super kul. sen gick jag & köpte glass. haha sen kommer typ alla killar och börja kasta vatten på mej och jag bah "inte mitt hår" hahaha. sen kommer Gustav och Anton och kastar i mej i vattnet! hade inte badat då än, och hade inte tänkt de heller.. men de va rätt skönt, så badade och vart i puttad nåra gången haha!
sen drog jag hem och duscha och micaela messa mej om vi kunde gå ut och gå med hundarna. och de gjorde vi haha! så nu är jag påväg hem, har vart ute i typ 2 timmar!
puss&hej







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback