jag gråter bara mer & mer, har börja förstå att de inte kan bli du & jag.

va jag gör man om man är galet kär i nån, men har nästan förstått att de aldrig blir vi?
ditt leende får mej verkligen att smällta, och dina ögon! de är bara dej jag har i mitt huve, de är bara dej jag tänker på. och jag får verkligen inte ur dej från mitt huvee! varje gång jag ser dej slår mitt hjärta i hundraåtti! du får mej alltid att le, och du gör mej nervös! du tog mej till den värld jag aldrig trodde jag kunde hamna i.
jag älskar dej!
image description





åå herre gud vad fint skrivet. Blev tårögd<3

Lycka till med han.. Vem det nu än e. Jag är precis samma. Är galet kär och får inte ut han ur mitt huvee<3 Kram Julia

2012-05-08 » 19:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback