I'm så inlove whith you, it's craaaazy.

sheeenare!
sjuktbra dag med underbara vänner. haha dagen har vart toppen verkligen, förutom vädret!
först var de skola. de sööög ju ofc! hatar att läsa högt inför klassen, fick läsa skit mycket! jag börja typ stamma, läspa och allting hahah. de va skit pinsamt! sen typ i slutet av sista lektionen fixa jag lite prao! ska praoa på lärkan... ännu pinsammare!
ahmen sen drog jag hem en liten stund. och efter de gick jag till alice och va henne, fia och julia! vi körde typ först sanning eller konka med anton i telefon hahaah. sen gick vi ut och gick, och passa såklart på att leka lite i lekparken! man blir aldrig för stor för att ha kul. haha men sen gick vi hem till alice igen och kolla på bb, sen typ vid 5 drog julia hem! men jag, alice och fia fortsatte kolla på bb. men sen typ halv 7 åkte jag hem, I SPÖREGNET... men världens gulligaste underbaraste fia skjussa hem! så sjukt underbar duär gumman!
och nu har jag ätit lite osv. ska snart gå ner och kolla på hockey med tobbe! gammel gubben hahah.
puss&hej mina vänner!
image description
image description






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback