hot hot.

hejsan! asså förlåt, men alltid lika svårt att börja ett inlägg. så de blir ofta nått hej typ haha!
iaf idag har jag vart först i skolan, va så jävla grym. satt typ bara och asgarva hela tiden, tror inte lärarna va lika glada som jag då men jaja! haha sen satt vi typ och snacka om morsdag, och varför man firar de! och jag bah typ: för mamma tog sin tid att göra mej och massa sånt! och lärarna bah: haha jennifer är de bara sånt du tänker på?
åh fyfan va jag garva. ahja, efter skolan drog jag till månsan, där träffa jag massa fina vänner! va sjukt varmt, och ville inte ligga i bikini heller.. vet inte varför, bara är så! men imorrn ska jag nog göra de.
men sen efter månsan åkte jag och hanna hem till henne och åt osv. sen drog vi på träning, VA DÖÖÖÖÖVARMT!
hade bara lust att dra av mej alla kläder! men sen efter drog jag hem och nu lyssnar jag på musik och har nyss valt kläder till imorrn.
så nu ska jag fortsätta packa, ska tälta med loo imorrn! skojsigt, haha föresten loo, jag säger inte loooe!
jaja puss på er alla.
(morgondagens outfit)
image description






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback