Grym dag!

har vart en asbra dag!
först åkte jag, fia och alice till månsan. sen efter ett tag kom fia! sen lura jag gustav och sa att vi va hemma hos han och såg han när han sola, och han bah men kom hit då. så vi cykla från månsan hem till han hahahahah.
sen efter de åkte jag, fia och alice hem till fia och åt, platta håret osv. sen efter de åkte jag och alice och kolla på killarnas match, dom vann med typ 5-1! och sen efter de åkte jag, ida, fia och alice ner på stan. hahah vi skulle kolla på balen typ, men jag och fia ville hellre bada så vi drog till månsan. där va gustav, jesper, oscar, björn och massa fler. sen sluta de ju med att jag vart i puttad med kläderna på.. hahahah, gustav du ska fan få igen! men ah de va as kul iaf. sen när jag skulle hem cykla björn, jesper och fia med mej hem. eller ja vi följde med gustav hem och sen vidare hem till mej! garva sjukt mycke, riktigt sköna killar!
(bilderna är tagna av proffsfotografen charlotta)
image description
image description
image description






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback