40 SANNINGAR OM MEJ.

1. jag är galet kär
2. de bästa som finns är att gå i bikini på sommaren
3. jag är skit rädd för kryp, spindlar, ormar osv
4. jag hatar folk som ljuger
5. jag rakar mina ben varje dag
6. sommaren är bäst
7. jag älskar små gulliga sms från den man gillar
8. jag är jävligt korkad
9. 9 är mitt nummer
10. ibland tycker jag det är mycke roligare att va med tjejer än killar
11. jag är pro i skolan
12. älskar snygga killar
13. längtar till jag är 18
14. älskar killar med magrutor
15. jag hatar blodpudding
16. jag älskar att inte bry mej
17. kan ligga på golvet i mitt rum i flera timmar och bara tänka på han...
18. saknar mitt långa hår
19. jag älskar fotboll av hela mitt hjärta
20. är mörkrädd som fan
21. jag drömmer mardrömmar nästan varje natt
22. shoppa är min grej
23. jag borstar tänderna i typ 20 minuter
24. vill bo i stockholm
25. mina kompisar betyder guld för mej
26. vill pierca(stavning) mej i naveln
27. jag är oskuld
28. jag fyller år 8 maj
29. jag har bruna ögon
30. hatar mina fötter
31. sommaren 2011 va en av dom bästa somrarna i mitt liv
32. jag har ingen pojkvän
33. hatar mat
34. tål inte players
35. jag är rädd för sprutor
36. tror inte på tomten
37. jag duschar typ 2 gånger om dan
38. jag har alltid mobilen på mej
39. jag älskar min mamma av hela mitt hjärta
40. sjunger nästan jämt
image description






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback