ni kanske skrattar när jag gråter, men jag står när ni faller.

sheeenare!
har nyss fixat håret efter en asskön dusch. smsar med bästaste moa! hon gör mej så himla glad, älskar dej gumman.
vi snackar boooys! fyfan va vi är roliga hahah.
iaf, imorrn ska jag till skolan & slutar nån gång efter lunch. då drar jag och alice hem till mej och börjar fixa oss inför skolavslutningen. sen typ vid 3 nånting kommer fia och lockar våra hår. sen efter avslutningen drar jag hem till ida och sover där och sen på morgonen ska jag fixa henne. sen åker hon till skolan en stund och då åker jag hem och duschar och sen drar jag och alice till lärkans avslutning.
längtar så jävla mycket!
men nu ska jag göra annat hahah, puss&hej
kärleeek :**
image description






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback