my heart is always open for you.

sheeeenare!
har nyss flätat håret & käkat tårta. kom hem från träningen för typ 40min sen! va astråkig & blöt träning.. först värmde vi upp & alla typ bara garva & va as oseriösa. sen skulle vi köra en mot en, fyfan dog. va skit jobbigt! sen körde vi skott match osv. & de spöregna & mitt hår & ansikte va sjukt vackert..
haaha jag typ dog när vi körde match. skulle skjuta & så typ glider jag aslångt med röven i backen & blir dyblöt. ÄKTA JENNIFER! fyfan garva skit mycket.
& juste, sen när jag va påväg hem i skogen smsade jag. & såg inte vart jag cykla, så körde av vägen ner i skogen i ett dike & ramlar av cykeln. sen typ ligger jag där & asgarvar för mej själv. sen kommer de typ en gubbe & bah. VA GÖR DU?
fyfan, asså har aldrig garvat så mycket. sen när jag kom hem åt jag lite tårta. och nu sitter jag och dunkar ''flytta på dej''.
puss&hej gullisar
image description
image description
image description






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback