Jag saknar min iPhone.

hejsan!
sitter på mitt rum med hanna, har nyss garvat som fan. höll verkligen på att döö!
jag & hanna satt & doppa frukt i choklad, & så sitter tobbe & mamma & äter. sen typ bara smäller det till & då har hela stolen brakat med tobbe på, hahahahahahhah! höll på att ramla av stolen & kunde inte andas för jag garva så mycket. 
innan de va jag & köpte koppel & lite saker till trixie, cyklat med hanna, vart på ica osv. imorrn ska jag på cup med 98orna, inte taggad direkt, men skit samma! 
hahahahaaha gud, skulle gå & kolla om liam hade somnat, så när jag kommer in har han somnat med boken på huvet & typ snarkar skit högt. kunde inte hålla mej för skratt då heller, fyyyfan asså ahahahahahah!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback