I would do everything for you.

kom nyss hem från skolmästerskapen! är helt slut och mår skit dåligt. iaf, först direkt på morgonen va de 60m. kom 1a in i mål på test omgången och i semifinal, sen 2a i finalen!
sen hade vi lunch och vi gick runt lite överallt. och 5 min innan 800m råka jag äta jordnötter hahahah, så vart as dålig. kunde inte andas osv. sen när jag skulle ta medicin ropa dom på mej att jag skulle springa. så de gick åt helvete.. sen hade jag feber också. men kom 4a på 800m, men är väl rätt nöjd eftersom jag är sjuk! sen efter de va de stafetten, jag sprang 400m. och vi kom 2a! så de va väl helt okej. och nu ska jag snart duscha och sen kolla på pretty little liars. puss&hej
(Victor snodde min mobil)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback