Hemma!

Nu är jag äntligen hemma! har haft en rätt bra dag faktist. 
Först på morgonen väckte mamma mej typ 8 & sa att dom skulle till västerås. & jag hängde med, så då shopppade jag lite! 
sen när jag kom hem fick jag packa väskan & drog på fotbollsmatch. gick inge bra med det, så de skiter vi att berätta om! sen efter matchen duschade jag & vänta på hanna i typ en halv timme.. den sega jäveln! hahah men sen åkte vi till max & käka. sen efter de åkte vi hem & vi typ garva hela vägen hem i bilen. & nu är jag hemma & tog en cupcake som mamma bakat till mej, tack världens bästa bagare!!! 
kan tyvär inte lägga upp bilder från dagen, för blogg.se appen dampar.. men sen när den börjar funka kan jag lägga på bild på de jag köpte.
puss&hej









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback