Hel grym dag!

hejsan!
hade sjukt jävla kul igår på grönan. de regna lite men de va inte så farligt! 
åkte alla karuseller, till & med på barnsidan. åkte popexpressen typ hundra gånger, så jävla härligt med musiken ju! & har aldrig skrikit så mycket som igår, & skrattat!
Hahah hampus bah: du får en tia om du inte skriker nu jennifer. så istället satt jag & sjöng för typ hela grönan! 
sen köpte vi milkshake, ''Ben & Jerry's''! typ de godaste jag druckit.
& jag venneh varför men va skit rädd i blåtåget så satt & skrek, grina osv! sen köpte jag massa godis & sånt. 
sen vid halv 12 typ drog vi från stockholm & jag va verkligen helt slut. så jag somna i bilen & vakna kvart över 12 & hade galet ont i halsen. sen somna jag om igen & vakna när vi va framme. 
sen somna jag typ 3 inatt! 
så jaa, en hel grym dag! men nu ska jag äta, vi hörs. puss&hej
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback