fuck the weather.

vakna för typ en halv timme sen av att mamma kom & väckte mej. 
så man är typ dötrött, gick & la mej typ halv 2 igår. eller haha jag hade skype med fia, sen 6 imorse vakna jag att jag hade datorn på min mage & sen hörlurarna intrasslat i mej. sen så öppna jag datan & kolla. då hade fia skrivit till mej, & jag venneh varför men fick värsta skrattanfallet!

Fia Mattsson: asså jennifer du får gå och sova  om du vill, låt inte mej hålla dej vaken . du måste ju tagga match imorgon! :*

Fia Mattsson: har du somnat ? :*

Fia Mattsson: jag tror du sover nu , så du får fortsätta sova så gott.. men du TA BORT DATAN FRÅN SÄNGEN OM DU HAR DEN PÅ SÄNGEN, det kan börja brinna om du har den PÅ sängen. sov så sött, så hörs vi imorgon

Fia Mattsson: puss :*

Fia Mattsson: lycka till på matchen imorgon förresten, puss & kram! :*

Jennifer Lind: oj oj oj oj! inte bra jennifer!!!!! somnade med en stekhet dator i sängen på min mage  med hörlurar & hela skiten. fina märken man fick & svider gör dom också.. lyckat :*

men nu ligger jag i sängen & halv sover. ska gå upp snart, match idag, TAGGAAAA i det fina soliga vädret! eller inte, i det äckel regninga snusk vädret.. men nu ska jag sova!
juste, grattis världens bästa tobbe! hoppas du får en bra födelsedag :D  

hoppas du hade en bra födelsedag igår gumman!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback