Ett smile & jag dog för dej.

Hejsan!
Förlåt för dålig uppdatering.. Men har inte suttit vid datan & blogg.se appen funkar ju inte!
Iaf, min dag har vart super!
Först när jag vakna imorse gick jag upp & duscha & fixa mej osv. Sen åkte jag hem till micaela & vi åkte till ica & mötte fia där. Då köpte vi godis, chips, läsk & jordgubbar. Sen cykla vi till olivia som bor 3000mil utanför sala, nej men hon bor sjukt långt bort. Så man va ju halvt trött i bena när vi kom fram hahah. Sen när vi kom hem till olivia cykla vi först & kolla på ett litet lamm, sjukt gulligt! Sen efter det cykla vi vidare genom massa skog där de va dö lerigt & typ kolla på ett asgulligt föl! Sen cykla vi hem & typ garva hela tiden. När vi kom hem åt vi jordgubbar & massa godis & så har vi gjort massa annat. & så har vi grillat & nu kolla vi på fotboll.
SVERIGEEEEEE!!  !!! sen efter fotbollen blir de skräckis. jag & fia kommer döööö!
men vi hörs, puss&hej
(bilder från dagen) 













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback