alla har väl fallit någon gång.

hejsan! har haft en grym idag igen. först vakna jag & fia typ halv 10 av att vi ställt alarm. då gick vi upp & duscha, fixa oss osv. sen mötte vi gustav & victor vid lärkan & drog hem till mej. hahah ja, vi gjorde väl inge speciellt :)
sen när gustav & victor dragit åt jag & fia pannkakor! sjukt gott, sen åkte jag på träning & fia åkte hem & gjorde sina behov. sen vid 8 kom hon till lärkan efter min träning, ah & vi åkte hem till mej. jag platta håret osv, sen åkte vi till ica & köpte apelsiner hahah. 
sen åkte vi hem igen & gjorde nån jävla smörja av apelsiner, socker, juice & morötter! gott va de fan inte, men ah lite nyttigt kanske?! 
& nu sitter vi på mitt rum & lyssnar på musik, snackar massa skit, skrattar osv.
ÄLSKAR DEJ MIN BÄSTA!









Snygga brööööst :) <3

2012-06-21 » 07:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback