Summer day!

hejsan! min dag har vart jättebra, först vakna jag & fixa mej osv, vänta på Anton som inte kom haha! sen gick jah ut & sola ett tag, sen kom Alice & Fia & skulle hämta hennes cykel & de sluta med att dom stanna & satt & snacka utanför mitt hus. sen gick jag upp på mitt rum & hämta handduk & så sen drog vi till Alice en stund & sen till månsan. men de va inge kul på månsan så vi drog till lilla bryggan ist. sen skulle Alice hem, så vi följde henne hem & sen drog vi hem till mej & åt osv. sen åkte vi hem till Fia så hon kunde packa osv, & då hoppa hennes jävla kedja så fick stå & laga den oxå. vart skit smutsig, men nu har jag lärt mej de iaf, inte många tjejer som kan! sen iaf när vi kom hem till Fia dryga vi med Hampus om hans tjej & åt lite. sen drog vi & hämta Anton & åkte sen hem till mej & hängde lite. så ja, har haft en superbra dag/kväll med underbara vänner! men nu ska jah typ sova, för Fia har somnat.. puss & hej







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback