I'm a lover not a fighter, but I will fight for what I love.

hejsan!
har nyss duschat, va riktigt skönt fast jag duschat 3 gånger idag hahahah. & så har jag ju badat hela dan också, fisken själv! iaf, idag har jag ju vart i gustavsvik med hanna. va grym kul, har legat & stekt rätt mycket också. sen efter de åkte vi på träning & jag va helt slut typ. så gick inte så bra. nu är de fan inte så många dagar kvar till darlecarlia, 5 dagar om jag räknat rätt. fyfan va kul de ska bli, är borta i en vecka! läääängtar som faaan. 
 
ah juste, imorrn ska jag va med bästa loo. alltid lika kul, så de längtar jag också till hahah! men nu ska jag gå ner & hämta nått att äta. vi hörs, puss&hej






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback