hjärtat vet, men hjärnan vill bara inte förstå.

hejsan!
idag har jag vart med hanna, loo & micaela. vi har vart på månsan, ätit jordgubbar, dom har badat, vi har solat & bara myst. en super mysig dag! sen nu ikväll hade vi träning, fast vi körde match hela träningen, va så trött i kroppen så va inte så kul men jaja.
HAHAHAH, sitter & lyssnar på mamma & tobbe, mamma klagar på att tobbe är fet. så han ska börja köra med sittups, lycka till med det säger jag bara. VUXNA ASSÅ!
imorrn ska jag hämta mina byxor & väska på intersport. sen när jag kommer hem ska jag packa till darlecarlia. är grymt taggad¨, ända upp till tusen. fast de som är tråkigt är att min iphone inte hinner komma hem.. fyyfan va livet suger! men men, har ju klarat mej i 2 veckor nu, så får väl stå ut. men inte så jävla lätt när alla kompisar sitter där med sina iphones & är skit sociala & man liksom bara sitter där med sin plåtmobil. nu förstår jag mamma vad hon menar när hon säger att jag är osocial, kompisarna är likadana & jag blir så arg hahahah. men snart får jag tillbaka den & då kommer jag med i det osociala gänget igen!
men nu ska jag kolla på glee, vi hörs. puss&hej






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback