GRÖNA LUND

hejsan! kom hem från grönan runt halv 12. då gick jag & duscha, tog bort sminket osv. nu sitter jag i min nybäddade säng & bara lyssnar lite på musik & bloggar. dagen har iaf vart helgrym! jag & Alice åkte allt, men Hanna & Fia dom fegisarna gjorde inte de!!! så dom åkte med mamma & Tobbe haha! men dom verkade ha jätte kul, fast vi har ju åkt tsm också. sen gick vi ju spökhuset ofc, två gånger! första gången gick jag, Hanna, Alice, Fia & Tobbe. åhh fyfan va läskigt de va då, Tobbe gick bakom, framför ja överallt & skrämde oss haha. & sen peka han på oss när de kom spöken så dom skrämde oss mer! andra gången gick jag, Hanna, Alice, Fia, lukas, philip & wilmer. va också skit kul, dom skrämde oss 24/7! garva oss mycke, Hanna va fan helt galen, gick & krama dom hela tiden! sötnosen då haha. sen har vi ätit, spelat, garvat, skrikit & haft allmänt jävla kul! bästa dagen på länge, måste göras om tjejer! men nu ska jag nog sova, eller nej! men orkar inte blogga mer nu, puss&hej







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback