Du har inget att förlora, bara något att försöka vinna

hejsan! ligger i sängen & snackar med Alice. vi kom hem typ kvart över 11 nånting då duscha vi osv. har haft en superkväll med underbara vänner! dagen har också vart bra, har vart med Fia & Alice. först när de va sol låg vi på min studsmatta & sola. sen när de börja spöregna & åska gick vi in & satte oss på altanen & spela kort, jag vann typ hela tiden grym som man är! sen när de blev sol igen drog Fia hem & jag & Alice åkte till månsan, eller lilla bryggan & bada, sola, snacka osv. va super mysigt! efter de drog vi & köpte godis, åkte hem till mej & slog på en film. när de gått typ en kvart ringde Ida & fråga om vi vill va med henne & Hanna. så vi åkte & mötte dom & sen cykla vi runt lite, spela fotboll osv. vi träffa Micaela & Stina också! så ja, en superdag kan man väl säga! nej, men nu ska jag väcka Alice, hon får fan inte sova. puss&hej







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback