DARLECARLIA

Hejsan!
snart drar vi till darlecarlia, har taggat hela natten kan man ju säga haha.
gick & la mej i sängen typ 10 igår & försökte sova så jag va pigg till idag. men nej, kunde inte sova!
har ju sovit i två dar nu, i fredags sov jag hela dan & hela natten & igår låg jag i sängen & kolla på film & sov. så igår när jag skulle sova va jag skit pigg. lyssnade på musik, satte på en film men jag vart fan inte trött. sen vid halv 1 vart jag skit hungrig så gick ner & åt mat hahah. sen låg jag & kolla på film typ hela natten. sov kanske en en timme! runt 6 ungefär kom Liam in till mej & skulle väcka mej, men va ju redan vaken haha. då gick jag upp & packa om alla väskor. va inte nöjd med hur jag packat så gjorde om allt, vilket jävla pucko man är! sen efter de duschade jag, blåste håret osv. & nu är jag typ klar med allt & har inget att göra på 4 timmar. 
kanske bloggar precis innan jag åker, vi hörs. puss&hej






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback