Cool girl !

sheenare! kom hem för ett tag sen, käka lite mat då. min dag har vart grym som vanligt med härliga vänner! först drog jag, Fia & Alice till månsan & träffa massa där. typ Oscar, Lucas, Jesper, Björn, Samuel & Felix! coola killar de där asså. iaf vi snacka & så. sen skvätte Lucas & Jesper vatten på mej hela tiden så vart skit blöt haha. efter de drog jag, Fia & Jesper till stan först sen lekparken. sen drog Fia & Jesper så jag & Alice åkte till stan & fixa en sak. sen cykla jag & Alice hem till mej & hämta hennes laddare & sen hängde jag med henne en bit hem. nu sitter jag hemma med panik, prova typ en klänning som är skit tajt där uppe. & nu får jag inte av den, hahahahahah. så ligger & asgarvar för mej själv! vettefan hur jag ska få av den, men nån gång för jag väl av den. så nu ska jag försöka få av mej den, puss!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback