9-2

Hejsan! Sitter i trapphuset med Loo, Darra, Hanna, Olivia & Alice. Idag har vi spelat första matchen, gick grymt bra! Vi vann med 9-2!!! Har ju ingen iPhone så bloggar från Hannas mobil. Funkar ju det med! OMG, dog fan idag. Vägrar ju duscha i duschen där vi bor, så jävla äckligt! Så jag, Loo & Micaela har bestämt & duschar i dalälven! & idag va de skit kallt, typ minus grader. & sen har jag blivet asrädd, tror typ att nån ska komma & dra ner mej under vattnet, hahahahahah. Men iaf, de är skit kul här uppe i Borlänge, saknar alla Sala bor, familjen, kompisar osv. Men nu ska jag sova, ska upp grymt tidigt imorrn. JAG KOMMER BLOGGA VARJA DAG NU OCKSÅ SÅ ALLA VET! Puss&hej







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback