Tisdag

Sheeenare!
Ligger just nu på sängen nyduschad. Sjukt skönt va de efter att vart ute i nästan 3 timmar och gått! Min dag har vart lite upp och ner haha. Ibland bra ibland dålig, ah ni fattar. Efter skolan drog jag hem och städa, laga mat osv. Efter gick jag ut och gick, träffa Rasmus och så. När jag kom hem drack jag te och låg framför tvn en stund, sen vart de duschen. Den här kvällen händer nog inget mer, ska försöka gå och lägga mig tidigt vilket inte kommer hända haha.
Imorgon hoppas jag verkligen inte att det blir en jobbig dag, alla klasser kollar bara på film men självklart ska 7B3 jobba. De suger!! Ska bli så jävla skönt med lov nu, på torsdag är det julkul och så får vi betygen. ÄGER!!
Asså mitt nya ord är just nu "äger" pga det äger så jävla mycket.
Haha nej men ska fläta håret nu, pussshej







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback