Sjukling

Hejsan!
Inte bloggat på ett tag som ni kanske har märkt. Har helt enkelt inte haft tid, vart mycket med skolan nu. De sista innan betygen.
Iaf, vaknade och så imorse. Mådde inge vidare men tänkte att jag skulle orka dagen ändå. Men de gjorde jag inte, åkte till skolan kolla på lucia. Men när vi satt i kyrkan fick jag seriöst panik, ögonen bara rann. Va jätte jobbigt, så efter de gick jag tillbaka till skolan och ringde hem så dom fick komma och hämta mig. Kom hem typ 10, slog på en film. Charlie St. Cloud, sjukt bra! Har ätit lite sallad och en lussebulle också. Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik, ja bara tar de lugnt! Kollar twitter också, kommer inte göra så mycket mer idag. Bara ta de lugnt och försöka bli frisk haha! Blir nog ingen match i helgen heller, de suger verkligen. Aja, ska försöka bättra bloggandet!! Pusshej







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback