Måndag

Tjena!
Inte bloggat sen i fredags, ledsen för de men aja. Inte orkat och haft tid!
Iaf, i fredags va jag ju sjuk. Gjorde inte så mycket, träffa Rasmus ett tag. Sen i lördags kolla jag på när laget spela mot Arboga 98a, tror dom vann med typ 6-1. Efter när jag kom hem kolla jag på film och så sen lite senare kom Rasmus haha. På kvällen så drog jag till Fia och sov där, hade jättekul! Saknat det verkligen. Vi somna typ as tidigt, jag råka somna med mobilen under magen och hade musik på så Fia och twitter hade gjort massa planer för mig. Hahaha!
Aja, igår vakna jag halv 9 av att jag inte kunde andas. Hade glömt nässparyen hemma så fick överleva den morgonen utan. Runt 12 drog jag hem, fick gå. Men det va rätt skönt eftersom jag inte tränat sen onsdags. På kvällen kom Rasmus och sen gick jag och la mig. Ganska bra helg tycker jag faktiskt!
Nej men nu ska jag fortsätta fixa mig, skola snart. Pussshej







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback