äckel fredag

min dag sluta i katastrof. hela min fredagkväll förstörd, förlust på matchen!!
börjar från början. vaknade typ as pigg och glad! åkte till skolan och va skit nöjjd med livet ända till jag fick provet framför mig, vart typ helt slut i huvet och fatta inget. så de gick fan skit dåligt sen va de engelska ''typ prov'' igen , jag ba vafan låt mig va. efter de hade vi spanska läxa, va rätt svårt men de gick helt okej. sen på rasten, asså fyfan hela min dag blev förstörd. anton och ansar snö pula mig. smink, hår allt blev förstört. vart ju inte bättre efter skolan när roger pula mig ett antal gånger och jag skulle gå hem helt blöt!! mm fin fint, aja hemma va de ju bra. men sen när jag kom till idrottshallen vart de typ kortslutningen i huvet igen som på morgonen såååååååååå ja matchen gick skit, utvisning också:)) JUSTE AWA VANN XFACTOR BÄÄÄST!! nästa år ska jag va med och äga alla, så ni vet asså.
hahahah ja juste en sak till, kom med i selected player, så glad verkligen!!!
nej men ska väl fortsätta kvällen med film nu, ensam hemma imorrn. heheehe undrar vad jag hittar påm, nej men ska ut och springa hade jag tänkt. om jag kommer upp ur sängen, har så jävla ont i rumpan efter att jag ramla idag på matchen känner mig så tuff!! aja, pusshej






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback