26 december

Ojdå, 3 dagar sen nu!! Har helt enkelt inte haft tid.
Iaf, just nu ligger jag i sängen och är extremt pigg. Haft en underbar dag med den bästa!! Verkligen.
Började väl med att jag vakna runt 9, gick upp och åt lite då! Sen fixa jag mig och kollade på revenge, runt 12 typ drog jag till Rasmus och vi va där till kanske 9-10! Sen åkte vi hem till mig och han åkte typ 1. Vart en super dag!! Riktigt nöjd, ska väl snart försöka sova. Träning idag också, skönt med det innan cupen på fredag. As taggad!! Ska bli skit kul, satsar på guld tjejer.
Juste, äntligen planer till nyår!! Ska också bli skit kul, skönt att nånting bra händer iaf.
Aja, ha en bra dag! Pussshej







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback