02.21

Orkar inte att jag är vaken nu! Men är inte alls trött, bara hungrig.
Min fredag kväll/dag har vart mindre än dålig, med stora bokstäver GRYM!
Först skola, dagen va faktiskt bra. Sen efter skolan drog jag till stan med Fia och Ida, vi fika och fixa en sak till Alicia.
Efter drog vi till hagaberg och körde snöbollskrig med Rasmus. Alla mot mig typ, så va helt genomblöt och mitt hår som en fågelbo doppat i isvatten! Så jag åkte hem efter de och fick ta en dusch för att överhuvudtaget få ut tovorna ur håret!
Efter de kom Rasmus och har vart här hela kvällen, den här fredagen har inte vart lika som alla andra!
Men ska nog sova nu, pussshej






Vem är Rasmus? :))

2012-12-01 » 13:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback