Livet är som att cykla.. för att hålla balansen måste du fortsätta framåt!

sheeenare!
ligger i sängen & dunkar musik. va nyss nere & käka mackor! va inge hungrig, men Fia ville ha så vart fett avis när hon tog haha.
min dag har vart bra, Fia sov hos mej från igår till idag. vi somna astidigt igår, va helt slut efter skolan! de tar död på mej alltså, är fortfarande skittrött.
får fan damp på lärarna som säger att vi har super lyxigt schema, jo tack. lyxigt att sluta halv 4 3 dagar i veckan! sen typ en dag 3 & en 10 i 2. skit bra schema, sen typ bah 5 mins raster!
aja, slut med det!
imorse vakna jag halv 8 av att Fia låg & stirra på mej. ville så gärna sova, men nej. vi gick iaf upp & duscha, fixa oss, åt osv. sen vid 12 typ kom Victor, vi gjorde typ inget. nej han dragit drog jag & Fia & köpte glass! va fett gott, vi skulle egentligen köpa b&j men fanns fan ingenstans, å vi palla inte åka till Ica!
så vart nått annat, men de funka de också, men går ju inte att jämföra med b&j! sen gick vi ut & gick, kom bara till musikskolan, sen vände vi. orkade inte gå längre, så vart en liten promenad iaf, & så va de ju jävligt kallt också. men vi skratta oss varma!
när vi kom hem duscha jag igen. när jag kom ut hoppa Fia på mej & skrek att jag skulle sätta på tvn, 1an! fatta fan inte varför, men jag gjorde de. & självklart va de Justin bieber på tv!
först dog jag, men sen märkte jag att jag fortfarande är en beliber! fan sant, "one time a beliber, allways a beliber".
haha känner mej fett ful just nu, osminkad & flätat hår höhö! gulligt, riktigt fint asså.
imorrn ska jag nog va med Fia å Thea!
va ett tag sen jag va med Thea, så ska bli kul. men jag träffar ju henne iaf varje dag i skolan, träffar ju alla nu för tiden. känner mej inte fett forever alone som i ängshagen, jag & Alice va fett utanför haha! högstadiet är fan mycket bättre än mellanstadiet, skulle aldrig klara ett år till där.
haha, nej men ska väl komma till ett avslut nu jah. pusss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback