Grymt kul va de!

hejsan! sitter i sängen, har precis försökt få på ett sånt här skydd på glaset på mobilen. & de vart ju bra, sen när jah skulle sätta på mitt skal, de här glass. pajja hela skyddet! härligt, så måste köpa ett nytt! ska snart slå på glee, tänkte bara slänga in ett inlägg. idag har jag vart med Alice. hon kom runt 11, jah stog i pyjamas utan fixat hår eller nånting & städa haha! när jag städat klart gjorde vi hårpackning, typ ansiktsmask & lite sånt. efter de käka hon pizza & jah thaimat. sen drog vi hem till henne & bytte om & vänta på hennes föreldrar. när dom kom hem åkte vi till silvköparen & åkte tube, vattenskidor & grilla. va skit kul!!!! har haft en superdag! men nu ska jag kolla på glee, pussss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback