försök inte vara perfekt för någon, vänta på den som älskar dina fel.

hejsan! har inte haft tid att blogga nånting så tänkte jag berättar om kvällen igår & om dagen idag. igår: ja jag träffade Samuel & Felix å va med dom ett tag sen kom Fia, Alice & Thea så vi alla drog först till Alice & sen till mej. sen efter de drog Felix & Samuel hem. då åkte jag, Fia, Alice & Thea vidare till Fia & käka mackor. sen satt vi på hennes rum hela kvällen/natten & typ asgarva. hade grymt kul!

 

idag: ja då var jag med Fia, Alice & Thea såklart! vi vakna runt elva, då väckte Fia mej & slog mej med en kudde tills jag typ fick damp. vart så arg så jag skulle typ slå till henne eller nått men ramla ner från sängen ner på golvet haha. men iaf, då gick jag & Alice å duscha & så åt vi frulle & dunka musik. sen fixa vi oss & drog hem till först Alice & sen mej. efter de drog vi på träning, fyfan va jag har sakna fotbollen!!! brukar inte vilja träna i regn, men idag va de fan kul! & de gick så jävla bra också. sen fick jag seriösa damp ryck, hade glömt min laddare & så trodde jag att jag glömt min hårborste hemma hos Fia så fick åka & hämta de. men Fia hitta inte min hårborste hemma hos sej så jag fick en av hennes. men sen när jah kom hem hittade jag min hahahah! så lär väl lämna tillbaka hennes imorrn. japp, de va allt! nu ska jag slå på pretty little liars. pusss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback