Blir ett kort inlägg!

hejsan!
sorry att jag inte bloggat på hela dan, men har inte vart hemma & har ingen mobil.. 
iaf, vid halv 2 ungefär åkte jag till hanna & jag, hanna, charlotta å lotta åkte till västerås. vi dunka helgrym musik i bilen! hanna typ shoppa lite osv. sen efter de åkte vi och körde match mot barkarö runt 7. gick inge bra alls, eller asså ibland. men vi förlora med 3-2 tror jag!
hatar typ mitt liv just nu, nej men kan inte träna på torsdag eller va med på matchen på lördag. eller bara kanske ska va med på lördag, brodde på om jag skulle stå i mål. men annars blir de vila med benet, annars går väl hela fotbolls & innebandy säsongen åt helvete!
jaja skit samma, ska gå & lägga mej nu. skolan imorrn, fml fml fml. så jävla nervös så jag håller på att dö! vill inte försova mej heller nu när jag inte har nån mobil!
aja, pusss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback